A hole on the toilet wall: yeni keşiflerim..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

16 Mayıs 2008 Cuma

yeni keşiflerim..

yorgunluktan ölmek üzereyiiim.. her yanım ağrıyo bütün günümü anlatmak isterdim ama eğer bunu yaparsam bu blogun sonu gelmez..
kısa kısa geçiyorum..
bugün oyunu iki kere gösterdik..
şu kısmı çok güzeldi bunu anlatabilirim mesela
şimdi ahmet faruk'un şöyle demesi gerekiyo:
"yaa abi ben onu çok başka bişey için kullanıyorum"
söylediği şey:
"yaa ben o çorapla bambaşka şeyler yapıyorum"
deyim yerindeyse arkada altımıza s**tık gülmekten xD xD

hani bi abi var demiştim yaa otobüste, abim olsun o benim filan diyodum..
bugün sevgilisini gördüm, kendisinden çok uzak çok farklı bi insan ama şunu farkettim erkekler kız gibi kız seviyo.. daha yeni mi farkettin demeyin bugün daha bi farkettim xD ama yenge işte naparsın xD


ayrıca bugün hayatımda bi ilk gerçekleşti xD artık benim de rimelim var xD yani normal renkte bi rimelim yoksa daha önceden de vardı ancak pembe olması dolayısıyla kimse kendisini ciddiye almıyodu.. xD


ben daha sırt çantasında normal çantaya geçiş yapmamışken insanlar topuklu ayakkabıya geçiş yapmış xD hayat ne garip xD

0 küçük şişe sallanıyor: