A hole on the toilet wall: bi kerede alzheimer yazmayı başardım.. xD

Sayfalar

oh my çok çılgın!

30 Haziran 2008 Pazartesi

bi kerede alzheimer yazmayı başardım.. xD

ahah tam olarak ne yazıcağımı unuttum açtım ve kaldım mal gibi ekran karşısında xD
doğaçlıycam o zaman..
heh şey adidas'ın yeni reklamlarından david beckhamla bi çocuğun olduğu bi reklam var..
sanki bu reklamdan daha önce bahsettim..
neyse yine söylicem o reklama bayılıyorum..
çocuğun en sevdiğim futbolcu bilmemkim dediğinde beckham'ın tamam demesine bayılıyorum..
çok hoşuma gidiyo harika bi reklam bence xD
bi de judas priest'ın konser reklamları var ki kendileriyle hiç alakam olmamasına rağmen canım gitmek istedi..
hoş olmuş izliyince oyoyoyoyoy oluyo insan bi gaza geliyo bişeyler..
bu arada ben hala hatırlayamadım en başta ne diyceğimi..


karın ağrısı
sümüklü böcek ve sardalya
çatıya at düşen dişini
leylekler alıp götürüyo bile onları..


iyi geceler..

0 küçük şişe sallanıyor: