A hole on the toilet wall: hatırladım

Sayfalar

oh my çok çılgın!

30 Haziran 2008 Pazartesi

hatırladım

ahanda hatırladım xD
dert yanıcaktım yahu xD xD
efenim kotam yine her zamanki gibi doldu taştı..
hiçbişey indiremiyorum dolayısıyla..
ve şöyle bi sorunum var ki geçtiğimiz günlerde pcnin yediği son formatla pek çok şey gitti..
ne eksiğimiz var bakalım:
-eksik codec var deli ediyo media player
-onu geçtim bsplayer yok..
-last.fm programı yok
-hala office programlarım yok gerçi internetten indirmiycem tabii ki ama bu da bi eksiklik sayılır
-msn messenger yok..
evet bunlar ilk anda aklımız gelenler..
bunun yanında bünyemde feci derecede yeni şarkılar indirme istei var..
neyse salı günü taze kota xD xD
gerçi muhtemelen salı günü eskişehire gidicem pek keyfini süremicem boş kotanın..

0 küçük şişe sallanıyor: