A hole on the toilet wall: desperate housewives

Sayfalar

oh my çok çılgın!

17 Haziran 2008 Salı

desperate housewives

evet az önce 4. sezon finalini yaptı ve resmen ohaaaaa diye evin içinde koşturdum..
hayvanlar yaa..
en sonunda Katherine'in kızıyla ilgili sırrını öğrendik.. ki ben tahmin etmiştim zaten..
çok da süpriz olmadı..
Kayla cadalozu iyice abartmıştı ama cezasını gördü..
ancak asıl bomba en son 5 yıl sonraki hallerinin anlatıldığı kısımdı..
dayanamicam spoiler veriyorum..

------------------------spoiler-------------------------

Bree ünlü oluyo, New York Times filan..
Lynnette'in çocuklar zıvanadan çıkmış -ki şaşırdık mı şaşırmadık.. ikizlerin öyle bi potansiyelleri zaten vardı.. ama küçük olan, masum yavrucak da yoldan çıkmış..
Katherine de artık onlardan biri..
Gabrielle tamamen bakımsız, bozuk bi ciltle karşımıza çıkıyo sonradan anlıyoruz ki iki tane kızı var.. bildiğin ev kadını moduna girmiş..
ve beni en çok şaşırtan Susan.. kendisi Mike'la ayrılmış.. bambaşka bi insanla evlenmiş ya da beraber o kadar bilemicem..

-------------------------spoiler-------------------------


asıl merak ettiğim noktaysa gelecek sezonun 5 yıl sonraki halleriyle mi devam ediceği yoksa o hale nasıl dönüştüklerini mi göstereceği..
bence direk 5 yıl sonraki hallerinden başlar o arada olanları da flashbacklerle anlatırlar..
cidden güzel finaldi..
gece annemle bi daha izlicem..

0 küçük şişe sallanıyor: