A hole on the toilet wall: yapma dostum.. yapma bunu bana..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

18 Haziran 2008 Çarşamba

yapma dostum.. yapma bunu bana..

yepyeni bir uykusuz temalı blogla merhabaalar..
şimdi eğer ki şu an saatin 12'yi geçtiğini göz ardı eder ve bugünü salı günü olarak kabul edersek ben bu haftaki uykusuzu daha yeni okudum..
eğer bu günü çarşamba kabul edersek bi hafta kadar geç kaldım evet..
ama hayat şartları.. bu sıcakta evden çıkıp taa migrosa gitmek cidden zor..
herneyse bu hafta bütün karikatürlerden daha çok güldüğüm bi şey vardı ki o da ender yıldızhan'ın sevimli tavuk dipsi ile ilgili olarak düştüğü notun son cümlesiydi..
tam olarak şunu demiş:
bu arada "tavuk dipsi" ne lan? yaşıtlarım şu anda seks ediyor, ben kağıdın kenarına "tavuk dipsi" yazıyorum.

ahah salak yaa.. vallahi her geçen gün kendisini daha çok seviyorum evet xD


bi de uykusuzun ciltleri çıkmış.. sinir oldum..
neden sinir oldum; ben taa geçen eylülden beri (ki hesaplarım yanlış diilse ilk sayı 5 eylül'de yayınlanmış oluyo..) hiç sektirmeden bütün sayıları almışım, bununla gurur, kıvanç ve daha ne varsa hepsini fazlasıyla duyuyorum, "ahah bende hepsi var istediğim zaman şak çıkartıp okuyorum" modunda kendi çapımda havalara giriyorum, adamlar tutuyo "ilk cilt çıktıııı" diyolar.. olur mu bee?? bu zalimlik değil de ne sorarım?? bunca zamanlık emeklerime yazık diil mi??
bişeyler biriktirmekten, saklamaktan nefret eden ben, sırf yatağımı düzeltmediğimi annem fark etmesin de toplatmasın diye annemi odamdan uzak tutmak için taklalar atan bu insan, onları tarih sırasına göre sıraya dizmekle uğraştım, "hayııır anne üstüne çay bardağı koymamalısın halkalar oluyo, iz oluyo" diyerek bütün kalbimle korudum.. sevdim onları..
adamlar tutmuş cilt çıkarıyo..
olmaaaz.. olmamalı..
inşallah bişeyler olur da basamazlar..

0 küçük şişe sallanıyor: