A hole on the toilet wall: yarım

Sayfalar

oh my çok çılgın!

26 Haziran 2008 Perşembe

yarım

merhabalar..
hemen anlatmaya başlıyorum..
bugün dersaneye gittim taksit yatırmaya, annemin de misafiri gelicekti bahane oldu evden kaçmak için..
herneyse gittim bu sıcakta taaa esenkentten taa bakırköylere..
dersaneye gittim ödedim, test ofisi açık diilmiş cevap anahtarlarını alamadım..
bu da ayrı bi mallık 6457365827695 tane test veriyosun ama cevap anahtarlarını vermiyosun bu da anca bizim dersane de olur..
sonra bi yandan bu sıcakta simsiyah giyinen insanlara küfür edip bi yandan da nasıl bir mazoşist zihniyetin bu sıcakta gezme adı altında sokağa çıktığını sorguladım kendi kendime..
bindim otobüse..
evet bir otobüs anısı daha..
bi teyze geldi oturdu yanıma..
yani teyze diyorum ama bildiğin nine aslında 100 yaş civarlarında..
torunları var yanında da..
yanıma oturdular..üç kişi tek kişilik koltuğ sığışmaya çalıştılar.. sinir oldum köşede iki büklüm kaldım diye ama teyze diye bi şey demedim yaşlı sonuçta..
anam teyzeyi görceksiniz var yaa..
torunlara cehennem azabı çektiriyo..
ittiriyo, çekiştiriyo..
kucağına oturtmamakta ısrar ediyo bacakları acıyomuş ama aynı zamanda çocukları yan tarafa da indirmiyo.. istediği şey o iki insan yavrusunun teyzemin bacaklarından ardan kalan yerde ayakta dikilmesi..
bu duruma erkek olan yavrucak isyan etti tabii..
yaa önde yer var oraya gitem filan dedi...
teyze - teyze demicem sevmedim kendisini.. aybk. diyoruz yani; aşırı yaşlı babane kişilik - aybk.yok filan dedi cidden dolu o koltuk..
çocuk çok diretince iyi git diye vura vura yolladı..
ama nası bi vuruş.. hani çocuğuna haddini bildirmeye çalışan anne gibi değil bildiğin düşmanıyla kavga ediyo..


-----
bu noktada baba eve gelir.. bi şeylere kızmıştır hıncını ev ahalisinden alır..
okuduğunuz kişi sinir olur..
bütün keyfi kaçar..
yazası gelmez..
yani bu sefer burda bitti.

0 küçük şişe sallanıyor: