A hole on the toilet wall: yenildik lan..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

26 Haziran 2008 Perşembe

yenildik lan..

öncelikle itiraf ediyorum bugünkü maça kadar, bu kupayla ilgili hiç bi maçı izlememiştim..
baktım adamlar iyice coştu dedim izliyim lan şampiyon filan olcak adamlar bu gidişle..
ve kaybettik..
neyse sağlık olsun..
tam gaz taşınma hazırlıkları var evde..
koli filan yapıyoruz boyuna..
can sıkıcı..
milyonlarca eşya attık..
bu işe yaramaz diye ne varsa kapının önüne koyuyoruz..
güzel bişey aslında..
yarın dersaneye gidicem..
taksit yatırıp, şu cevap anahtarlarını almaya..
gerçi şu zamana da cevap anahtarı kalmaz ya neyse..
hee bu arada maç dedim az önce aklıma geldi..
annemin o bize ilk golü atan elemana ettiği küfürü paylaşmak istiyorum..
kendisi tam olarak şunu dedi:
"sarı pişmiş köpek"
herhangi bi anlamı yok içinden böyle gelmiş..

0 küçük şişe sallanıyor: