A hole on the toilet wall: ben geldiim.

Sayfalar

oh my çok çılgın!

18 Temmuz 2008 Cuma

ben geldiim.

merhaba insanlık, geri gteldim ama hemen gidicem..
hala eskişehirdeyim, daha doğrusu çiftelerdeyim ilçesi oluyo ama eskişehirin yanında köy gibi kalır..
burdayız işte, ben, kuzen -merve-, emre ve ananem hep beraber takılıyoruz..
boyuna misafir geliyo deliricez..
gerçi büyük kısmı biz uyurken geliyo ama uyanıkken gelenler bile yeterli oluyo..
hayır sabahın 10unda haber vermeden misafirliğe gelinir mi yuh be ayıp denen bişey var..
sonra biz uyuyunca uyuyolar oluyo uyuycam tabii napıcam o saatte..
bu arada lost kuşu oldum..
evet biliyorum, birinci sezonun ilk 10 bölümünü izlemem altı ay gibi bi süre almıştı, zamanım yok diye hep erteliyodum..
yaz başında hala birinci sezondaydım ama azmettim, izledim, zledikçe daha bi sevdim, mutlu oldum rüyalarıma girer oldu..
gerçim daha üçüncü sezondayım ama bu hızla gidersem bi kaç güne 4. sezona giriş yapıcam gibi geliyo..
bi de dün didükle konuştum ben ders çalışıyorum sanıyorum hayvan herif coşmuş ağlıyasım geldi daha bi hız vermem gerekiyomuş bunu farkettim..
herneyse kısa kesicem internet cafedeyiz şu an emre mızırdanıyo..
bi de tatile gitmiş olan insanlar sizi çok pis kıskanıyorum :/

0 küçük şişe sallanıyor: