A hole on the toilet wall: geri dönüş..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

3 Ağustos 2008 Pazar

geri dönüş..

merhabaaa.. çooook uzun bi aradan sonra geri döndüm..
aslında tam döndüm denemez..
şu an kuzenim mervelerdeyiz, yarın istanbul'a doğru yola çıkıcaz..
ama bu demek değildir ki bloga geri döndüm..
bildiğiniz üzere taşındık ve pek sorumluluk sahibi anne babam henüz telefon internet vs. naklini yaptırmamış..
bu arada taşındık diyince nereye taşındık..
söylüyoruuum
güngören..
resmen güngören kızı oldum..
bunda gerçi benimde suçum var annem boğazköyden ev bulmuştu ben yok çevre düzenlemesi yok, yok bahçesi çirkin, yok insan az diye vazgeçirdim..
görcem şimdi çevre düzenlemesini babamın dediğine göre en uzak bina 5 m ilerdeymiş..
resmen kendi şımarıklığımın kurbanı oldum..
üstelik babanemlere çok yakın..
dahası o patlayan mahalle var ya o mahalle işte taşındığımız yer..
bi de anneme ev nası diye sorduğumda yamuk yumuk çok çirkin hiç beyenmiceksin dedi..
balkonların ikisi de kapalıymış ayrıca..
bi yandasn eve dönesim var arkadaşlarımı filan çok özledim bi yandan da hiç dönesim yok çünkü taşındığımız yer tiksinç..

neyse kısa kesicem gitmeden önce ananemin kardeşime verdiği öğütü paylaşıyım..
"oğlum sakın kızlara bakıyım deme.. oku para kazan sonra kandırır kandırır bırakırsın.."
evet biz de nası yani dedik xD

0 küçük şişe sallanıyor: