A hole on the toilet wall: eskişehir günlükleri

Sayfalar

oh my çok çılgın!

4 Temmuz 2008 Cuma

eskişehir günlükleri

birazdan pc başından kaldırılacığımı hissettiğim için kısa yazıcam..
efenim bugün gezdik buraları..
uykusuz aldım hele şükür, kitap aldım bi tane de..
iyi oldu hoş oldu..
bi de iki gündür will smith filmleri izlemekteyiz..
dün i am legend'ı izlemiştim- ve evet beğendim..
bugünde hancock'a gittik..onu daha çok beğendim..
tavsiye ederim, sinemada izlenesi bi film..
yanlız şunu söylmemem lazım will smith o dudaklarını çok büzüyo bunu farkettim..
iğrenç oluyo, adeta bir eşeğin poposu görünümü oluşuyo..
bunu da paylaşmak istedim.. xD
hee bi de gloria jean's de beleş sıcak çikolata da içtik..
dilimizi haşladık..
güzeldi..
eskişehiri öğrendim galiba sanki bundan sonra tek başıma bile gitsem kaybolmazmışım gibi bi his var içimde xD xD
inanmıyosanız gelin gezdiririm bile xD xD
yaa bi de ben arkadaşlarımı çok fena özledim :/ :/

0 küçük şişe sallanıyor: