A hole on the toilet wall: geldiiim

Sayfalar

oh my çok çılgın!

3 Temmuz 2008 Perşembe

geldiiim

sağ salim eskişehire varmış bulunmaktayım..
biliyorum bi süre yokum demiştim ama dayanamadım tabii.
dayımlardayım şu an daha ne kadar kalıcaz bilmiyorum, ama o bahsettiğim düğünden sonra ananemlere geçicez sanıyorum ki..
öyle işte pek enteresan şeyler olduğunu söyliyemicem..
ilk defa uyksuzun bi sayısını kaçırdım gerçi anneme söyledim al diye ama eğer almadıysa bi sayım eksik..
bi de burda uykusuz günü çarşamba değil perşembe dağıtım basım istanbuldan olduğu için geç geliyomuş..
bakın öğrenin bunları lazım olur ilerde..
beni arayıp sormuyo kimse yaa bozuluyorum bak..
kontürüm var hadi bak mesaj bile atabilirim yanii xD xD
hee bu arada izlemicem, zaman harcamam bunlara dediğim iki filmi de izledim xD xD
efenim biri plajda diğeri recep ivedik..
beklediğim gibi çıktı..
neyse ben kaçıyorum..
hade baaay..

0 küçük şişe sallanıyor: