A hole on the toilet wall: tatil, eskişehir ve dizisiz uzun bi dönem

Sayfalar

oh my çok çılgın!

1 Temmuz 2008 Salı

tatil, eskişehir ve dizisiz uzun bi dönem

1.5 ay kaldı tatilimin bitmesine..
ve muhtemelen bu 1.5 ayımın buçuğu dışında kalan kısmını eskişehirde geçircem..
annem çok uzun kalmassın diyo ama bi ay kalıcam gibi geliyo..
ananem gitme dicek gelemicem çünkü..
sinirlerim bozuk yahu..
çiftelerde -ilçesi oluyo eskişehirin- ananemin evinde televizyonda çanakmış kabloymuş hiçbişey olmadığından tv doğru düzgün bi kanal çekemiyo tabii..
açıkçası tv de kanal d, show, atv ve ntv'den başka kanal yok denebilir..
bunların içinden show beyinsiz magazin programları yayınlıycağından,
atv yi zaten sevmediğimden,
ve kanal d ninde birbirinin aynı dizilerinin tekrarlarını izlemek istemediğimden elimizde bi tek ntv kalıyo..
ki zaten ntv de sürekli izlencek bi kanal değil..
aslında 24+ ve son umudum olan yeşil belgesellerden başka bi beklentim de yok ntv'den..
sonuç olarak mal gibi kaldım..
inşallah allahım inşallah tnt çekiyodur en azından supernatural izlerim noluuuur allahım..
gerçi bu durum beni biraz gaza getirdi..
şöyleki önümüzdeki sezon devam edicek milyonlarca dizim var..
ki beni tanıyan bilir televizyonsuz bi hayat düşünemiyorum, ne pahasına olursa olsun dizi kaçırmam kesinlikle..
ama malum seneye son sene.. bunun öss'si yds'si var..
bende de dedim ki kendi kendime bak arkadaşım dedim çiftelerde zaten hiç bi halt yok git adam gibi çalış bi coş kendi içinde.. hallet bazı şeyler ne biliyim matematik filan öğren ya da en azından ingilizceyi hallet tamam oldum ben artık de seneye dizilerini izlersin rahat rahat..
evet ben de kendime pek güvenmiyorum aslında ders çalışma konusunda ama eğer bu bile beni motive edemezse başka hiç bi şey edemez..
bu yüzden dua edin de çalışıyım nolur bak..
hem çok şey kaybetmiş sayılmam di mi boyuna tekrar veriyolar zaten..

0 küçük şişe sallanıyor: