A hole on the toilet wall: şaka maka gidiyorum..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

1 Temmuz 2008 Salı

şaka maka gidiyorum..

eveet harbi harbi yarın gidiyorum eskişehire..
bi kaç gün önce gayet istekli olmama rağmen şu anda gitmemek için herşeyi yapabilirim ama sırf ananemin hatrına gidiyorum yani..
bi de şu taşınma tantanasından uzak durmak için..
çok canım sıkılıcak :/
bi de düğün varmış ona gidicez çünkü yakın akraba..
bi de üstüne her sene yaptıkları ağlarca gezisine mi ne gidicekmişiz..
tam anlamıyla işkence gibi..
bi sürü tanıdık tanımadık akraba, "sen asiye'nin kızı mısın?" soruları..
vallahi hiç sevmediğim bi şey bu akraba olayları..
ne gerek var bütün sülaleni tanımaya..
dayı, hala, kuzenler en fazla anne babanın kuzenleri bitti işte..
budur yani..
oyy içim karardı yaa..
gerçi annem tanımazlar seni rahat ol diyo zaten o gezme şeysinde akrabalar olmazmış ama ben yine de gerginim..

bi de ananemlerde internet olmadığından bi süre buralarda yokum..
anca arada dayımlara filan gidersek ordan yazabilirim..
özleyin beni tamam mı..

0 küçük şişe sallanıyor: