A hole on the toilet wall: acı

Sayfalar

oh my çok çılgın!

22 Ekim 2008 Çarşamba

acı

bu hayatın yükünü taşıyamaz oldum artık yahu..
vallahi ağır geliyo..
ama gerçek anlamda..
yani aslında söylemeye çalıştığım şey şu ayak bileklerim deli gibi ağrıyo...
babanem gibi oldum..
kendisi fazla kilolu olduğu için bacakları ağrıyo ama hayır şişko filan da değilim ama neyse..
bu arada bugün şunu düşündüm kilo almak ne kadar saçma ve komik bişey..
yani bişeylerden çok yiyosun ve bi tarafların şişiyo..
ne biliyim çok yemek yedin diye popon filan büyüyo..
komik bence..
bi de insanların etek boyuyla ilgili konuşmalarından bıktım..
yolda yürürken insanların eteklerimize bakmasından; kısa, uzun vs. yorum yapmasından iyice tiksinir oldum..
bugünde s. diye adlandırıcağım arkadaş sizin okulda eteklerinize bişey demiyolar mı diye sordu didiye..
didi de benim boyunun kısa olmasından farkedilememsinden filan bahsetti ya da bu kısmı ben uyduruyorum bilmiyorum didiye sormak lazım..
sonra büşe bişey demiyolar mı diye sordu..
daha uzunum ya o anlamda..
didi de demiyolar filan dedi işte..
hayır işin güzel tarafı benim eteğim kısa değil bir,
ikincisi s. adeta bir karıştan uzun etek giymemeye yemin etmiş bir insan olarak niye bizim eteğimizi sorguluyo..
peki ben neden bu kadar agresifim??
muhtemelen kız sadece kendi okulunda etek boyuna karışıldığı için bizde bişey denip denmediğini merak etmiş..
oysa ben burda adeta bir pislik gibi çemkirişlerdeyim..
çok yorgunum ondan bence...

0 küçük şişe sallanıyor: