A hole on the toilet wall: emo girls gone bad

Sayfalar

oh my çok çılgın!

23 Ekim 2008 Perşembe

emo girls gone bad


merabalaaaar..
bugün nerdeyse 45 dakika süren bakırköy - ev yolculuğum sırasında emo kız kavgası gördüm..
daha doğrusu ön kavga gibi bişey karşı tarafın olgunluğu sayesinde bişey olmadan olay kapandı..
olay şu şekilde gelişti..
iki tane normal kız cam kenarında duruyolardı..
emo kız grubu ve yanlarındaki erkek bozuntusu hava almak istediklerine karar verdiler ve zaten 55 cm boyunda olan normal kızlarımızın üstüne çullandılar..
kızlar da açılmıyo çok sıkı dediler..
ancak kız buna rağmen orayı açmakta diretti ve kızlar da açılmıyo uğraşma boşuna gibi bişeyler söylediler..
sonra emo kız sanane ister uğraşırım ister uğraşmam gibi bi tavır takındı..
kız da uğraşabilirsin tabi ama beni burda rahatsız etmeye hakkın yok dedi..
ve işte olan bu noktada oldu normal kız ona bişey dedi emo kız ona başka bişey dedi..
sonra normal kız başka bişey daha dedi emo kız omzuna dokunmak suretiyle kızı taciz etti
kız çek elini dedi
araya iki numaralı emo kız girdi kavgayı durdurmaya çalıştı
ama normal kıza kapa çeneni diyip emo kız no.1'e sen de dön önüne demek bi işe yaramadı çünkü normal kız "kapa çeneni"ye ne biçim konuşuyosun şeklinde bi cevap verdi..
normal kız iki normal kız bire boşver uğraşma dedi..
emo kız 2 emo kız bire bırak yaa bunlarla mı muhattap olcaz dedi ki tartışmanın en ilgimi çeken kısmı bu oldu..
sizi bilmem ama hayattaki en büyük başarıları saç düzleştirici kullanmayı öğrenmek, hızlı mesaj yazmak ve ağzını yüzünü büzerek fotoğraf çekmek olan bi insanın bi üniversite öğrencisini konuşmaya layık bulmaması bence gayet ilginç..
bi de üstüne bırak biz okuyamadık onlar okusun dediler ki bu lafın bana geldiğini düşünüyodum çünkü o sırada emo kızlara ters ters bakmayı kesmiş normal kız 1e boşver demekle meşguldüm ve gayet kravat süveter modundaydım..
herneyse bu da böyle bi anım oldu işte..

0 küçük şişe sallanıyor: