A hole on the toilet wall: ecem, armağan, ismail

Sayfalar

oh my çok çılgın!

19 Ekim 2008 Pazar

ecem, armağan, ismail

mutluyum..
ecemler bizdeydi bugün
az önce gittiler
özlemişim baya..
böyle bi insanı çok uzun süredir tanıyınca ne kadar uzun süre görmemiş olsanda yine de aynı geliyo
yani sevginden filan bişey eksilmiyo ki bu çok hoş bişey bence..
herneyse gördüm arkadaşımı mutlu oldum xD xD


bi de az önce tv'de yemekteyiz programını gördüm.
armağan'ı bana benzeten arkadaşlara soruyorum nerem benziyor kuzum??
kızma anlamında söylemiyorum o narod'un benzettiği kızdan sonra kime benzetirseniz benzetin zaten kızamam..
ama cidden merak ettim yani..

bi de ismail hoca bugün ne tatlıydı lann xD xD xD

1 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

hahaha elimmee düştüüünn xD