A hole on the toilet wall: gudde

Sayfalar

oh my çok çılgın!

20 Ekim 2008 Pazartesi

gudde

merhabalar merhabalar..
dünden beri resmen sarma, sarmısaklı yoğurtlu kabak salatası ve
patates salatasıyle besleniyorum pek bi mutlu pek bi keyfi yerindeyim..
pantolonlara sığamaz oldum ama durduramıyorum kendimi..
bakalım nereye gidicek bunun sonu hadi hayırlısı..
pantolon demişken başparmağını pantolon cebine sokup karizmatik veya seksi filan göründüğüne sanan insanlara sesleniyorum..
yapmayın öyle be mal gibi oluyosunuz..
mal demişken bugün kitap görünce şaşıran kız gördüm..
zeytinburnunda metrodan inip tramvaya bindim tam yerime geçicem elimde de kitap var..
kız resmen elime bakıp gözlerini belertmek suretiyle "aaaa" şeklinde bi ifade aldı..
bende dolayısıyla "noliyir??" gibi bi ifadeye büründüm
o yana döndü
ben de mısıra gitmeye çalışan çobana geri döndüm..
bi de az önce bunu yazmak için pc'yi açtığımda güç kaynağı mı ne garip garip sesler çıkarmaya başladı ama resmen traktör gibi..
emreee gel bişey oluyo buna dedim..
geldi yok bişey yok yapar öyle dedi..
ama bacaklarını masanın altından çıkar dedi..
niye dedim..
elektrik kaçırıyo dedi..
nası yani dedim..
ne biliyim çıkar işte patlar matlar bişey olmasın bacağına dedi..
bende yine mavi ekran yine "noliyir??"

bi de bunu belirtmeden gidemem acun resmen tam bir öküzcük gibi ingilizce konuşuyo...
fayf handrıd tavzund liras.. >.<

0 küçük şişe sallanıyor: