A hole on the toilet wall: gossip girl, murat hoca, topuklu ayakkabı

Sayfalar

oh my çok çılgın!

28 Ekim 2008 Salı

gossip girl, murat hoca, topuklu ayakkabı

az önce gossip girl'ü izledim de geldim..
cidden ben böyle dizileri niye bu kadar çok seviyorum yaa..
millet birbirini aldatıyo evde mutlu oluyorum..
chuck'ın blair'la iş pişirmesi mesela..
nası sevindim anlatamam..
nate'e resmen pislik oldu
her ne kadar blair'ı sevmiyo olsa da en yakın arkadaşı yani bi yerde
ben olsam kızardım..
resmen yanlış yerdeyim lan..
orda olmalıydım..
off çok fena kıskanıyorum ulan bizim de en büyük atraksiyon okul çıkışı hardallı yiyioruz..
burgerdakiler ne sipariş ediceğimizi önceden tahmin edince mutlu oluyoruz filan..
adam resmen kabare satın aldı..

bi de hazır gossip girl'den girdik madem bugün gizemle konuşuyoduk
geçen hafta izlediyseniz hatırlarsınız serena'yla dan dışarı çıkıyolardı ve serena'nın annesi teyze resmen "saat 1'de evde olucaksın 1 dk. bile geç değil" gibi bişey dedi..
ben de istiyorum ulan 1'e kadar izin..
ben de büyük şehirde büyüdüm ben de 17'yim..
kıskanıyorum resmen yaa..


bi de bugün burger'da tarihe adını altın harflerleyazdırmış süper insan murat hoca'yı gördüm..
aaaa dedim sonra gittim öptüm bile..
özlemişim yaa.

bi de resmen iki gündür topuklu ayakkabı giymeyi öğrenmeye çalışıyorum..
sonuç dün akşama doğru dolgu topuk ayakkabının tabanıyla topuğu birbirinden ayrıldı..
ama yılmadım öğrenicem..

0 küçük şişe sallanıyor: