A hole on the toilet wall: Yasak!!

Sayfalar

oh my çok çılgın!

26 Ekim 2008 Pazar

Yasak!!

ahah evet sonunda bu da oldu blogger da yasakalandı herkese hayırlı uğurlu olsun..
geçen gün açmaya çalıştım açamadım dedim yine kafayı yedi bu yarına düzelir heralde..
ertesi gün sayfayı bi açtım kırmızı kırmızı kocaman "Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir." yazıyo..
Diyarbakır 1. sulh ceza mahkemesi yasaklamış.. banane ulan!!
ya da benim/senin/onun yazdığından Diyarbakır 1. sulh ceza mahkemesine ne!!
saçma sapan işler yapıyolar..
ama suç bende tabii bunun olucağını önceden tahmin etmem gerekirdi..
sonuçta sen 21. yy'da mı yaşıyosun ki fikirmiş, ifadeymiş, özgürlükmüş, sanalmış, hakmış..
korkuyorum yakında kitapları filan da yasaklıycaklar..



hemen gelen edit: sebebi digiturk'müş.. Allah bin belanı versin digiturk!!

0 küçük şişe sallanıyor: