A hole on the toilet wall: katy perry

Sayfalar

oh my çok çılgın!

20 Ekim 2008 Pazartesi

katy perry


hpcafe'de herkesin imzasında şurda burda katy perry filan yazıyo..
katy perry kim ulan dedim..
niye bu kadar seviyolar bu kızı?
baktım şu i kissed a girl and i liked it kızıymış..
sonra last fm'e girdim şarkıya baktım..
30 saniyelik kısmından bişey anlamadım..
şarkıyı indirdim..
şu an dinliyorum..
sesi çok uyuz..
çok güzel my attention diyo
şimdilik şarkının pek bi numarası yok
sözleri çok beyinsizce
ama nakaratı hoşuma gitti gibi
"bi de hemen bi savunma moduna geçmiş
ama olabilir yani bi kızı öpmüş ve bundan hoşlanmış olabilirsin"
diye de düşünmüyorum değil..
sonuç olarak şu an şarkı bitte ama
hala anlamadım niye bu kadar seviyo millet bu kızı

1 küçük şişe sallanıyor:

persephone dedi ki...

yok bee hoş bi sesi var, hatta seksi gayet, ben severim öyle hafif çatallı.