A hole on the toilet wall: twilight

Sayfalar

oh my çok çılgın!

31 Ekim 2008 Cuma

twilight

yine benden başka herkesin bildiği bi gerçeği keşfetmiş gibi hissediyorum..
kimse bana twilight'tan bahsetmemişti a dostlar..
hpcafe'de imzaların orasında burasında görüyodum ama kesin anime filandır diye düşünüp sallamıyodum..
aşık olunucak kitap karakterleri başlığında gördüm..
sordum soruşturdum ve şu anda resmen okumak istediğim kitaplar ve izlemek istediğim filmler sıralamasına ilk sıradan girdi..
amerika'da baya bi süre en çok okunan kitaplarda 1. sırada kalmış ama burda sadece ilk kitabını çevirmişler diğerleri talep olmadığı için çevrilmemiş sanırım öyle bişeyler..
dili sorun değil tabi de nerden bulucam bilmiyorum..
filmi de 12 aralık'da vizyona giriyomuş..
heycanlandım be..
asıl çocuk da cedric diggory!!

0 küçük şişe sallanıyor: