A hole on the toilet wall: çatlak dudaklar

Sayfalar

oh my çok çılgın!

13 Kasım 2008 Perşembe

çatlak dudaklar

hallo!!
yarınki almanca sınavı için kelime çalışmam gerekirken burdayım..
hem de bayadır burdayım aslında..
haftasonuna yetişmesi gereken milyonlarca ödeve de henüz dokunmuşluğum yok..
ama içim fazlasıyla rahat xD
herneyse bugün pek ilginç bişey olmadı..
hatta ilginç hiç bişey olmadı..
aa dün yeşim hoca kabalcıdan twilight bakmış..
alıcaktım sana ama bulamadım dedi..
yerim yaa.. xD

öff yazasım yokmuş hiç..

2 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

Bende istiyorum öyle bi hoca =)
EyLüL Kızı

**bushu** dedi ki...

hah benim hocam o xD
canım hocam xD