A hole on the toilet wall: fayda

Sayfalar

oh my çok çılgın!

12 Kasım 2008 Çarşamba

fayda

merhabalaaaar..
dün yoktum ama bugün anlatıcak şeylerim var..
bugün dilşut ve beyza resmen adımı kullanmak suretiyle para topladılar :w
kantindeydik para verme şudur budur muhabbeti oldu sonra dilşutla beyza ellerinde bardakla ebru hocaya gidip "hocam arkadaşımıza kitap alcaz para verir misiniz??" dediler..
hoca tam elini çantaya uzatıp "kim??" filan olucakken yan tarafta gülmekten yerlere yatmış beni gördü ve "şımarıklar sizi!!" diye gönderdi bunları..
arkadaşlarım bundan bu kadar zevk aldılar ki beş dakika içinde beni tanıyan hoca, öğrenci kimi gördülerse "büş'e kitap (eclipse olur bu arada kitapta) alcaz para verin" dediler..
başta beyxza topladığı parayı vermicekti ama sonra "beni rezil ettiniz lan bari parayı verin" tepkilerim ve "olmaz onun için topladık kitap alman lazım o parayla zaten kim ne kadar verdi belli değil" düşünceleriyle parayı teslim aldım..
para da 5 ytl xD
neyse verenlere teşekkür ediyim bari ama bu hayvanatsı işle hiç bi alakam yok aslında valla bakın adımı kullanıp eğlendiler xD xD xD




bu arada twilight 20 ocak filan diyolar..
ben aralığa kadar nası dayancam diyodum ocak diyolar resmen yaa..
ağlıycam şimdi..
bu arada profilo nerde bilen var mı???

3 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

ben demiştim arkadaşım o aralıkta diildir die ii sadece 1 ay beklicen. ayrıca evet çok eğlendikk. demekki bu azimle gidersek 1 ayda kitap parası çıkar he necmettin hocanıın o duygusal bakışı ve ardındanki serseriler cevabı çok hoştu :)

dilsad dedi ki...

mecidiyeköyde wardı sanki

**bushu** dedi ki...

rezil ettiniz millete resmen..
evet mecidiyeköydeymiş...
ama biz kanyona gitcez orda da varmış remzi kitabevi xD