A hole on the toilet wall: biliyorum iyice sıkıldınız ama :/

Sayfalar

oh my çok çılgın!

8 Kasım 2008 Cumartesi

biliyorum iyice sıkıldınız ama :/

alacakaranlık dün bitti yakın zamanda yeniay'ı almam lazım..
dün pek sevgili alacakaranlık ve edward annem tarafından romantik olması dolayısıyla tam benim yaşıma hitap ettiği için çocoukça bulunmak suretiyle ezildi..
akabinde niye bilmiyo musun aşık olmadın mı hiç dedi??
hayır dedim..
aşık mı olmak istiyosun dedi. gerçekten aşık olmak istiyo musun diye ikinci kez sormak suretiyle pekiştirdi sorusunu..
bende yani ne biliyim istiyo muyum istemiyo muyum hiç aşık olmadım ki bilmiyorum nası bişey dedim..
ağzıma koca bi ekmek tıkıştırıp ortamdan uzaklaştım annemle aşk meşk konularına bundan daha fazla girmek istemiyorum çünkü..
bu arada bela'yla ilgili bi teorim var.. yani şöyle teori değil aslında bi iddia..
bence bella benim :D duyuyorum oha, iyice uçmuş, kız kafayı yedi filan diye düşünüyosunuz ama çok iyi kanıtlarım var.. başlıyorum

bella 17 yaşında
ben de 17 yaşındayım..

bella phoenix'te yaşarken gayet sıradan, normal, bi atraksiyonu olmayan bi kızmış..
az çok hepiniz hayatımı biliyosunuz.. bella'dan daha vahim durumdayım..

bella da daha önce hiç aşık olmamış..
ben de olmadım..

bella fazlasıyla sakar sürekli bi yerlere takılıyo, düşüyo falan filan..
zaten sık sık dizlerimi parçalama, yere yuvarlanma haberlerimi burda yayınlıyorum..

tarbzona filan mı gitsem böyle forks'a benziyo işte orasıda.. sürekli yağmur falan..
iyice kafayı yediğimi düşünüyosunuz di mi xD xD o zaman gitmeden şunu da söyliyim tam olsun..
dün törende söylediğimde didik gözlerini belertmek suretiyle "tamaaam iyice gitti bu.." demişti..
resmen edward'ın nası koktuğunu biliyorum lan.. daha doğrusu zihnimde bi edward kokusu var..
nası başardım bunu bilmiyorum ama var..

0 küçük şişe sallanıyor: