A hole on the toilet wall: resmen adını edward koyduğum bi karanfille aşk yaşıyorum..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

7 Kasım 2008 Cuma

resmen adını edward koyduğum bi karanfille aşk yaşıyorum..


biliyorum çok sıkıldınız ama bu konuda YAPABİLİCEĞİM CİDDEN HİÇBİŞEY YOK..
anlatıcam anlatmam lazım..
resmen edward'a aşık oldum..
dün sabah okulda dilşut önüme bi d&r poşeti koydu..
açtım içinde ALACAKARANLIK..
o kadar sevindim ki anlatamam..
dünden beri deli gibi okur vaziyetteyim..
herşeye bunu bitirsem de edward'a dönebilsem gözüyle bakar oldum..
ve ne yazık ki bitmek üzere mümkün olduğunca az az okuyorum ki çabuk bitmesin..
herneyse kadın nası yazdıysa öyle bi karakter yaratmış ki.
tamam diyosun edward yani daha mükemmeli olamaz..
bu o.. mükemmel erkek denen şey edward..
---------kısa bi süre bushu'de mavi ekran---------
hpcafe'de şu an gördüm..
ginevra isimli insanoğlunu feci kıskanmış vaziyetteyim..
kendisi edward'ı canlandıran Robert Pattinson isimli insana mektup yollamış ve şu anda adına imzalı fotoğrafları var..
Allahım resmen imzalı fotoğraf görünce sevinen kızlardan oldum adeta 13 yaşında gibi..
çok fenayım çok..
ben de yazıcam ulan mektup..
hatta şimdi başlıyım da ne yazıcam onu bilmiyorum..
ayrıca o bella'yı oynayan kız krisitin'e noolmuş öyle..
sinir oldum..
mal gibi bi kızdı o..
resmen evrim geçirmiş..
benden bi yaş büyükmüş ben de öyle olur muyum acaba seneye :P
bi umut..
bi de son kez gitmeden şunu söylemek istiyorum..
hep düşünüyorum bunu çok içime oturuyo..
rol yapıyorum ayağına mal gibi kızlar taş gibi çocukları götürüyolar yaa..
Allahım bu nası bi adalet anlayışı??
sanırım blogu sonlandırmamın zamanı geldi yoksa çok başka yerlere gidicek..
sayfamı kapatıcaklar gençlerin ve çocukların ruhsal ve zihinsel gelişimlerini zararlı oluyorum diye..
üsttekini de birinin imzasından çaldım.. heheyt..

0 küçük şişe sallanıyor: