A hole on the toilet wall: elimde armut, umutla bakıyorum geleceğe

Sayfalar

oh my çok çılgın!

20 Kasım 2008 Perşembe

elimde armut, umutla bakıyorum geleceğe

yorgunluktan ölmek üzereyim..
bütün gün feci saçmaladım..
sırt ağrım iyice kontrolden çıktı..
ve eclipse kısa bi süre sonra biticek :/
yine de mutluyum..
çünkü nedeeeeen??
sonunda pc'yi leyla ablanın elinden kurtarmayı başardım ve emreye yalvarmak zorunda kalmadan internete erişim şansımı elde ettim..
hahayt!!
herneyse anlatıcak bişey de gelmiyo ki aklıma
mutluluk sarhoşu oldum adeta..
şaka bi yana resmen yorgunluktan ölüyorum dün yazmamamın sebebi de bu aslında..
resmen kafamı dik tutamaz haldeydim..
dokuz uçukta yatağa attım kendimi..
bu arada yatak demişken ben hep rüyamda edward'ı görmek istiyorum hiç olmuyo yaa..
çok üzülüyorum valla bak..
nolucak sanki bi kere görsem dimi..
ama öküz gibi uyuduğum için bırakın içinde edward'ın olduğu bi rüya
herhangi bi rüya bile yok yani..
ama nolur bu gece edward'ı görüyüm nolur..

0 küçük şişe sallanıyor: