A hole on the toilet wall: tarih kesinleşti 9 ocak..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

18 Kasım 2008 Salı

tarih kesinleşti 9 ocak..

merabalaaaaaar..
bugün resmen hiç bişey olmadı mal gibi bi gündü..
ama durun şunu anlatmam lazım..
eclipse'le ilgili..
her ne kadar bana göre spoiler değeri taşımasa da bazı insanlar bu konuda hassas oluyo o yüzden peşin peşin söyliyim..
herneyse..
sabah okula gidiyorum..
otobüsteyim..
oturabilmişim, elimde kitabım..
mutluyum yani..
biraz uykum var ama o da çok kısa bi süre sonra edward'la bella'nın malum yakınlaşması sonrası fazlasıyla açılıcak..
şimdi benim bi surat ifadem vardır..
mal bi sırıtış böyle..
az sayıda insan bilir, çok olmaz..
ve bu sırıtma bana geldiği zaman mümkün değil gitmiyo yani
kendi kendine geçmesini beklemek lazım..
tabi yaklaşık 1000 sayfadır beklemekte olduğum bi durumun gerçekleşmesi ihtimali doğunca
ister istemez bi mutluluk,
ve o sırıtış..
dışarıdan bakan insanlar beni mutlaka gerizekalı filan zannetmiştir..
şöyle ki yüzümde o mal ifade,
suratım resmen kitabın içine girmiş vaziyetteyim..
en son edward'la bella'nın arasında geçeen şu diyalogtan sonra kafamı kaldırdım:

önce durumu anlatıyım ki dayialog anlaşılsın tabi..
şimdi bunlar baya yakınlaşmışlar filan..
bella iyice coşmuş resmen edward'a yalvarır mod..
ama edward tehlikeli olduğu için "şimdi dayanamam ısırırım, bişey olur" mantığıyla olayı daha ileri safhaya taşımamaya kararlı..
Edward - "must i always be the responsible one?"
Bella - "No. Let me be in charge of responsibility fo a few minutes...or hours"
Edward - " Goodnight bella."

evet işte tam olarak bu diyalogtan sonra kafamı kaldırmak suretiyle mutluluğumu paylaşıcak bi insan aradım..
ve bi an istemsiz bi şekilde tepemde dikilen adamın suratına baktım..
adamın yüz ifadesini görmeliydiniz..
resmen benden tiksiniyo gibi baktı..
neden anlamadım..
hayır okuduğumu anladığını sanmıyorum
1. hiç öyle bi potansiyel görmedim kendisinde
2. zaten böyle kötü okunmiycak bişey yoktu..
3. öyle olsa bile zaten en fazla cık cık yapardı yani niye benden tiksinsin bu kadar..


tamam bu konu başka yere gitmiycek çünkü itiraf ediyorum tek isteğim o diyaloğu yazmaktı.. xD
bi de bella'dan nefret eder oldum..
valla yaa dallamanın önde gideni o kız..
hiç hak etmiyo edward'ı bana kalırsa..
ah edward ah..
neler kaybettin hiç bilmiyosun..
oysa biz çok mutlu olabilirdik..

0 küçük şişe sallanıyor: