A hole on the toilet wall: Ulan Allahsızlar!!!

Sayfalar

oh my çok çılgın!

2 Kasım 2008 Pazar

Ulan Allahsızlar!!!

artık uzun yıllardır yaptığım cnbc-e yi sevelim, ne yapıyolarsa bi bildikleri vardır ondan yapıyolardır şeklindeki savunmalarımı, bi zamanlar yayınladıkları uzun ve sıkıcı fransız filmlerine katlanmalarımı ama hala kendileri hakkında kötü bişey söylmeme durumunu bi kenara bırakıyorum..

çünkü artık kelimenin tam anlamıyla bokunu çıkardılar..
ilk olarak rome'un ikinci sezon bölümlerini e2'de vermeye başladılar..
üzüldüm filan ama çok da sallamadım..
sonra madmen'i e2'de yayınlamaya başladılar..
şaşırdım..
ulan dedim niye böyle harikulade bi diziyi e2'de yayınlıyolar dedim..
sonra bu sezon başında öğrendik ki the tudors ikinci sezon artık cnbc'de yayınlanmıycak sadece e2'de..
bunun etkisi daha uzun sürdü..
çünkü tudors gerçek anlamda her hafta kendini bekleten bi diziydi benim için..
sonunda bunu da atlattım..

bu seferki resmen şerefsizlik, pislik, puştluk ne derseniz artık..
çünkü Nip/Tuck'da e2'ye geçmiş..
resmen sinirden kudurur vaziyetteyim..
hadi diğer hepsini anladım ama neden Nip/Tuck..
bari onu rahat bıraksaydınız..
ayrıca ne bu yani cnbc-e de cinsel içerikli dizi bırakmama durumu anlamıyorum yani..
4 sezon yayınladın da 5. sezonda mı aklına geldi..
hepsinin kafasına vuruyim.. başka bişey demiyorum..

0 küçük şişe sallanıyor: