A hole on the toilet wall: Budapest i'm learning

Sayfalar

oh my çok çılgın!

3 Kasım 2008 Pazartesi

Budapest i'm learning

karışık bi gündü..
aşık insanlar, tripli insanlar, kızgın insanlar vs.
anlatmıcam hiç zaten olaylardan haberi olmayan insanların ilgisini çekicek şeyler değil..
herneyse bugün pek sevgili yeni semtim güngören'de yepyeni bir deneyime koştum..
şöyle ki
adamın biri bana havladı..
"nası yani?" dediğinizi duyar gibiyim..
(yalan bi halt duyduğum yok..)
sonuç olarak insanlar rahatsızlığın sınırlarını zorluyolar resmen..
daha nelerle karşılaşıcam bilmiyorum..
ayrıca son iki derste büyük konuşma sınırlarımı zorladım..
insanların beyninden bol miktarda "sen bi aşık ol o zaman görücem" sözü geçmesine sebep oldum..
tükürdüğümü yalamak zorunda kalmamam dileğiyle hoşçakalın..


edit: ahah amma çok sınırlarını zorlamak demişim..

3 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

aşık insanlar derken??

**bushu** dedi ki...

bi insan dünyalar güzeli canım arkadaşıma aşık olmuş demeye çalıştım orda :P

dilsad dedi ki...

insanın yalaka arkadaşı olmasın işte her şey gelebilio başına bu dünyada :D