A hole on the toilet wall: uygunsuz yerlerde sivilce çıkması ne büyük dert

Sayfalar

oh my çok çılgın!

4 Kasım 2008 Salı

uygunsuz yerlerde sivilce çıkması ne büyük dert

önce kısa bi özet..
hasibe hoca delirdi.. resmen bi almanca dersinde eğlendim..
dersin doruk noktası ayakkabısını çıkartıp ayağını suratımıza doğru yukarı kaldırmasıydı..
bu hareketini cama tırmanmasından sonraki sıraya yani ikinciliğe yerleştiriyorum..
haşiba sensiz okul okul değil..
çok ciddiyim..
sonra ingilizce sınavı olduk..
kendim ettim kendim buldum bu konuda konuşmicam..
yine biraz gergin ortamlar oldu..
bi de pek sevgili okulumuz 10 kasım'da son sınıfların pano yapmasını istemiş..
zor bişey değil ama uyuz bi iş..
herneyse bu kadar yeter..
asıl söylemek istediğim şu;
ben bugün sert görünüşlü hassas ruhlu finli metal grubu üyesi gibi bi adam gördüm..
suratına bakınca tam olarak bunları hissettirdi bana..
eminim sizde bunu hissederdiniz..
sarışın uzun saçlı, dev gibi bi abiydi.. elinde ayrıntı'dan çıkma kitabıyla etrafa bakınıyodu..
böyle işte..
annem de az önce burslar gelmiş mi bakmak için dışarı çıktı..
nolur gelmiş olsun nolur nolur...



not: başlığa bakıp noldu nerende sivilce çıktı diye düşünmeyin.. başlık arıyodum aklıma bişey gelmedi.. mesajlı olsun dedim.. yoksa sivilcelerle sorunum yooook..

0 küçük şişe sallanıyor: