A hole on the toilet wall: you've got another thing comin'

Sayfalar

oh my çok çılgın!

5 Kasım 2008 Çarşamba

you've got another thing comin'

açııııım..
eve henüz geldim, açlıktan ölmek üzereyim ama evde kombi mi ne onu yapmak için ustalar var ve benim açlığım ikinci plana itilmiş vaziyette..
bi de geometriyi anlıyo muyum anlamıyo muyum anlamadım..
bu kadar işte bi atraksiyonumuz yok..
aa var hasibe hoca delirmelerine dozu düşürerek devam ediyo..
bugün bayaa özel şeyler öğrendik kendisiyle ilgili..
haddinden fazla şey biliyorum hasibe hocayla ilgili..
korkuyorum bu işin sonu nereye gidicek acaba..
son olarak didi başlık sana geçen seferki gibi olsun diye yaptım..
eğer bu da tutarsa aramızda telepatik ve hatta terapötik -Irvin Yalom olsa azıma vururdu tam bu noktada- bi şeyler var.. kesinleşicek..
bu arada evet seni dinledim, ama henüz beğenip beğenmediğimi anlamış değilim..

0 küçük şişe sallanıyor: