A hole on the toilet wall: Little miss sunshine

Sayfalar

oh my çok çılgın!

6 Kasım 2008 Perşembe

Little miss sunshine

az önce izledim ve bitti..
cidden çok güzel bi filmmiş yaa..
bayıldım resmen..
özellikle en sonundaki dans resmen beni benden aldı..
ve dilşut bana kızıcak ama dwayne'e bayıldım..
harika yaa..
süper bi karakter olmuş normalde suratına bakılmıycak bi çocuk çünkü..
gerçi düşününce neden kendisini bu kadar sevdik hemen bi liste yapabilirim..
1- sürekli kitap okuyo olması -böyle buyurdu zerdüşt sanırım okuduğu kitap- ve odasındaki poster demeye dilim varmıyo çarşaftan mı yapılmış neden bilmiyorum devasa nietzsche resmi..
2- konuşmamaya yemin etmiş olması ve suratındaki o bezgin ifade..
3- mutsuz ve hepinizden nefret ediyorum tavırları.. evet türk kızları amerikan filmlerindeki en arka sırada oturan sorunlu çocuğa da aşık olur hep.. doğamızda var sanırım..
4- o dağlık bayırlık yerde ağlarkenki hali.. resmen sarılıp teselli edesim geldi.. çok üzüldüm..
5- annesine yarışmasına izin veremezsin diye bağırmak suretiyle kardeşini koruyup kollamaya çalışması..

ilk bunlar geldi aklıma..
heh bi de vücut yapısı.. ben cılız insanları severim bile

1 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

Bende izlicem,bilgisayarımda var ama hala başlamadım. Benimde kafama takıldı yalnız.Niye biz hep 'Sorunlu çocuk' imajından hoşlanıyoruzkine.O_o