A hole on the toilet wall: ulan stephenie

Sayfalar

oh my çok çılgın!

7 Aralık 2008 Pazar

ulan stephenie

ilk kitap 400 küsür sayfa
ikinci kitap 440 filan
üçüncü kitap 600 küsür
dördüncü kitabın 50 küsürüncü sayfası..
resmen 1500 sayfa bunu bekledim..
1500 sayfa..
stephenie bunu bana yapmıycaktın..
şu an çok kızdım..
yani tamam ben de çok bişey beklemiyodum ama resmen atlamışsın bebeyim o kısmı..
öncesi var sonrası var..
bari denizden çıkıp eve gittikleri bölümü koyaydın..
en tırtoş öpüşme sahnelerini bile anlatıyosun,
3. kitabın en önemli konularından birine geliyo sıra ve atlıyo musun o kısmı??
çok kızdım şu an stephenie..
ama yine de mutluyum bi yerde..
rahatladım sonunda xD
ohh hele şükür..

4 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

ben sana dediydim :) ya ayrıca ben jacobla olan kısmı okumak istemiorm öle heyecanlı bi yerde bıraktıki birinci bölümü mecbur ikinci bölümüde okucaz.

**bushu** dedi ki...

kafasına vuruyum..
ben bundan sonra jacob adını duymak istemiyorumama el mecbur işte..
hala gözlerim acıyo hee..
ben birinci bölümü bitiriyim daha ileri gitmiycem.
kitabı aldıktan sonra okuycam oraları..

dilsad dedi ki...

bende öle düşünüodm ama artık çok geç büş :İ

**bushu** dedi ki...

kader.. amin