A hole on the toilet wall: 2009 * ilk blog

Sayfalar

oh my çok çılgın!

1 Ocak 2009 Perşembe

2009 * ilk blog

heheyt 2009'un ilk blogunu yazıyoruuum..
şimdi bugün dün geceyi anlatmayı düşünüyodum ama çok da özele girmemeye karar verdim..
biraz yüzeyselden anlatıcam..
ya da nası istersem işte öyle bişiler ben de bilmiyorum..
didilere gitmeden önce alışveriş yaptık..
cipsdir şudur budur bi de burgerdan baya bi yemek aldık..
gittik üstünü değiştir, makyaj yap (bi nedeni yok evet xD) filan derken
sonra yemeğimizi yedik..
çoğunu ben yedim..
sonra çam ağacını süsledik.
çok güzel olduuu xD xD
biraz trivial pursuit
sonra mutfağa girdik diğerleri bişeyler yaparken salata yaptık
ayağıma kocaman bi kap düşürüp ordan kovulana kadar gayet başarılıydım mutfak işlerinde
mehtap teyze filan geldi
yemek yaptı bize ve yine yemek yedik
evet doymuyoruz.. xD
sonra "depişme" faslına geldi sıra..
dans etmek denemez yaptığımız şey resmen depişmekti..
büşra bütün figürlerini sergilerken,
insanlar sakatlanmamak için benden uzakta durmaya çalışıyolardı filan..
sonra tombala
cips, meyve ve kuruyemiş eşliğinde tabii
tv'de bkm..
sonra hemen canımız sıkıldı biraz daha depiştik..
ama müzik seçimini görmeniz lazım..
böyle bi müzik yelpazesi yok.
kah kibariye tepecikli'yi söylüyo,
kah rihanna please don't stop the music diye bağırıyo
bi damat havasıyla coşuyoruz
bi pain of salvation'a eşlik ediyoruz..
son nokta didi'nin deri pantolonuyla misket oynamasıydı ki görülmeye değer bi sahneydi bence xD
sonrasında aslında herkesin beklediği oyuna geçtik..
hani şu "ben hiç.."le başlayan cümlelerin kurulduğu ve tam tersini yapmış olanların içtiği oyun..
başlarda iyi sayılabilirdi ama sonrasında naneliyi içebilmek için "ben hiç gondola binmedim"
"ben hiç geğirmedim" tadında cümleler kurulmaya başlanınca e iyi bari direk içelim ne kasıyoruz oynıcaz diye oldu..
sonra gökay ve büşra malı sarhoş oldu..
dilşut şişeyi elimizden kaçırmaya çalışıyo "yeter artık içmek yok" diye büşra yalvarıyo "nolur bak bu son.." şişeyi kaldırdım gökay'a yalvarıyo "azıcık bira ver nolur" diye..
aaa babam geldi devamı sonra xD

0 küçük şişe sallanıyor: