A hole on the toilet wall: the nines

Sayfalar

oh my çok çılgın!

25 Ocak 2009 Pazar

the nines

evet günlerdir hatta haftalardır daha dışındaki naylonu çıkartılmamış vaziyette duruyodu kendisi
sonunda zaman bulup izleyebildim ve şu an "allahım neden gerizekalı gibi üç hafta bekledim ben bunu izlemek için??" diye soruyorum açıkçası..
zaten yorgunum (şaşırtıcı dimi halbukş yorucu hiç bişey yapmıyorum gibi ha ne dersin.) biraz kafam rahatlasın diye oturdum
iki kilo verdim filmi izlerken..
resmen yoruyo adamı..
üç bölümden oluşuyo
ilk bölümü gayet saf izliyosun zaten
daha hiç bişeyden görüceklerinden filan haberin yok
ikinci bölüme geçiyo
yavaş yavaş ayrıntılar dikkatini çekiyo
tam olayı açıklıycak şimdi derken ikinci bölüm bitiyo
ve artık üçüncü bölümde "vay anasınııııı" demeye başlıyosunuz..
cidden çok ilginç bi film..
şimdi bişeyler söyliyim diyorum ama ne desem çok fena spoiler olucak..
işin içinde yaratan var yaratılanlar var..
hoş.
bi de asıl adam çok tatlı bunu da belirtiyim.
ayrıca koalaların 8 olması mutlu oldum xD

0 küçük şişe sallanıyor: