A hole on the toilet wall: dağınık

Sayfalar

oh my çok çılgın!

25 Ocak 2009 Pazar

dağınık

vatsap meen!
ben geldim
umuyorum ki pek hoşgeldim
belki de hiç hoşgelmedim kim bilir??
kader artık.
alın yazısı bunlar hep allahın takdiri karışmıycaksın..
anladığın kadarıyla feci can sıkıntısı içindeyim..
biz aslında bugün sahaflara gidicektik ancaaaak
didilerin de dilşutların da evi akraba baskınına uğrayınca kaldı öyle..
e biz de sabahçıyız bugün..
gitçek yer yok
yapcak bişi yok
yakında takılcak kimse yok..
dedim napiyim yalnız başıma giderim capacity'e..
hedef d&r yol üstünde zara var..
girsem mi girmesem mi??
bunu düşünürken bi nası göründüğümü düşündüm..
didi'nin derslerden birine girmeden önceki sözcükleriyle
"pijamayla gelmişsin ama dudakların parlıyo"
sonra dedim yok zara bunu kaldıramaz
zaten fondotenle turuncu yapmamışsan kendini garip garip bakıyolar içerde yüzüne
"aa kıza bak gerçek ten rengini gösteriyo utanmadan" diye mi düşünüyolar
ya da şaşkınlıklarının sebebi her gün bi ton kimyasal yemediği için
zımpara kağıdı olarak kullanılabilicek kıvama gelmemiş bi cilt görmek mi orasını bilmiyorum..
birinci durumda kendilerinin "seviştikten hemen sonra saçlarının hepsini tek tarafa atıp evdeki yorgan kalınlığında sabahlıkla sigara içen kız" görünümlerinin altında oldukça muhafazakar bi yanları olduğunu söyleyebiliriz o zaman diye de düşünmüyo değilim açıkçası..
herneyse
gittim d&r'da takıldım biraz
aldım uykusuzumu utanmadan d&r kartımı da uzattım
"puan puandır sonra birikiyo bile onlar diye düşünürken" fişi elime alıp baktım
25 günde 6 krş. birikmiş
şimdi az mı? çok mu? ne yani? diye düşünüyosundur..
içeride geçirdiğimiz süreyi göz önünde bulundurursak oldukça az..
hatta yetkili biri görse bi daha bizi hiç bi d&r'a almak istemeyebilirler..
mesela benim bu ay okumadığım yabancı dergi kalmadı nerdeyse..
hem de beş kuruş vermeden..
yerlileri de okurdum da onların dışında naylon var..
megavizyon da bizim gibiler yüzünden battı diyolar xD
napalım arkadaşım para mı var uykusuz'u zor alıyorum inan xD
bu arada megavizyon diyince o taksim'deki megavizyonun hali nedir peki ya kuzum??
orası ki kocamandı..
içine girdin mi çıkamazdın saatlerce..
sığıntı gibi kalmış teknosa mıdır nedir öyle bişeyin yanında xD
yazık be..

0 küçük şişe sallanıyor: