A hole on the toilet wall: bayağı

Sayfalar

oh my çok çılgın!

15 Şubat 2009 Pazar

bayağı

bünyede saçma ve gereksiz haber okuma isteği baş gösterince imlecim tr.msn.com'u gösterdi
ve milliyet tarafından hazır edilen haber kısmısında buldum kendimi..
recep ivedik 2'ye laf söylemişler diyalogları kötü filan diye..
küfür var bilmem nedir ki tamam bu tarz komediden ben de pek haz etmiyorum
yani çok küfreden kıllı bi adam fikri beni de pek güldürmüyo ama eğer recep ivedik'e gidiyosan
çok küfrediyo demiceksin, olay bu yani.. sen ne bekliyodun?
her neyse konumuz bu değil ben direk espriye odaklanıcam şayet haberde alıntı da yapmışlar küfürlü kısımlardan,
eğer o kısımları üşenmez okursan,
başlardaki saçma ve gereksiz bi yığın cümlenin sonunda şöyle bi şey var ki şahsen beni güldürdü..
ama peşin peşin söylüyorum kendisi oldukça basit bi espri anlayışının ürünü..
ince bi şey bekleme..
orjinal bişey de yok pek..
küfür filan..
bil de ona göre..
o zaman;

Ninesi 3-4 kere son nefesini verirken, “evdeki maun sandık” diyor, ölüyor, sonra tekrar canlanıp “evdeki maun sandık” diyor. Recep “yeter artık tamamla cümleyi” diyor. Ninesi “g.. ne girsin” diyor ve ölüyor.

0 küçük şişe sallanıyor: