A hole on the toilet wall: religulous

Sayfalar

oh my çok çılgın!

21 Şubat 2009 Cumartesi

religulous

kimi pek beyenmiş kimi kendisinden oldukça tiksinmiş..
her türlü dine verip veriştiriyomuş..
istanbul film festiavli'ne gelmiş..
merak ettim açıkçası..
artık dvd'si mi çıkar ya da başka bi yerlerden bulup mu izlenir bilmiyorum..

ve evet gün gelicek biz de istabul film festivali'ne film izlemeye giden insanlar olucaz..
okul saati derdiymiş filan olmiycak..
bi de dilşut yorum olarak bunu yazıcak zaten ondan önce yazıyım
bütün bi hafta tüyap gezme hayali var..
olucak bunlar hep..
çok yakında..

4 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

artık gelsin mi o zamanlar? çooook istiorm çoooook. (neden günlük hayatta istediğim saçma sapan küçük şeyler gerçekleşirken büyük isteklerim gerçekleşmio bi türlü:/)

**bushu** dedi ki...

uygun zaman geldiğinde olucak bebeyim..
hepsi sırayla..

patate dedi ki...

o günler gelince yanınızda olmak istiorum bunu da bilin :D

**bushu** dedi ki...

bildim bebeyim sensiz olmaz zaten ayıbettin xD