A hole on the toilet wall: be

Sayfalar

oh my çok çılgın!

20 Mart 2009 Cuma

be

oha! tam anlamıyla oha!
bunu yapan insan olamaz..
imkanı yok..
daniel denen "şey"in bi 9 olduğundan şüpheleniyorum
-ki aslında tepeme yıldırım düşüceğinden korkmasam 11 derdim..
resmen etkisinden çıkamadım daha yahu..
hayır gerçekten, bi numarası var bu adamın;
bi şey var yani..
bütün bu herşeyin bi insanda toplanmış olmasını aklım hayalim almıyo..
şimdi diceksin "bunca zamandır yeni mi anladın ne kadar yetenekli olduğunu?" diye
biliyodum ama gözlerinle görmek bambaşka bi olaymış..
gerçi sadece daniel'i övmek öküzlük olur bi sürü insan var işin içinde ama en son
yazılarda kendisinin adının ne kadar çok geçtiğini görsen şu söylediklerimin az bile kaldığını söylersin eminim..
oha yaa..
bi kere konser veya performans diye nitelendirilemiycek bişey..
hayır sadece çalıp söylemek değil,
bildiğin oyun sergileniyo sahnede ve hani sadece daniel'de değil herkes,
orkestradaki herkes..
şarkıdan şarkıya yüz ifadeleri bile değişiyo..
bu arada orkestra demişken,
müzisyen seçimlerini neye göre yapmışlar cidden merak ettim xD
bu konudaki tahminlerim arama kriterlerinin "müzisyenin çirkin olması ama gözlerinin o kadar güzel olması ki bakan insanın mal gibi kalması, karasızlıktan dil damak kuruması yaşaması" olduğu yönünde..
her neyse ne diyodum hıh oha yaa..
aslında izlerken bahsetmek istediğim bi sürü ayrıntı vardı ama onlardan bahsedip şu ortamı sulandırmak istemiyorum..
olayın ciddiyetini kavra istiyorum çünkü..
çok güzeldi yahu..
bi de en sonda çıkan
"Thanks to all of you who came to see this show from all corners of the world. We will never know all your names but we will love you just the same" yazısını görünce oraya gidip bunu canlı izlemiş insanlara karşı büyük bi nefret ve kıskançlık duydum.. pisler..
ahh ah resmen oha ya..


bu arada zamanında -hatta bugün de pek çok kez- "yok yahu ben o adamın o halini (uzun saçlı ama sakalsız) sevmiyorum" demiştim ya.. halt etmişim ben xD
ahh daniel, you will never know our names but we will love you just the same..

2 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

hala utanmadan daniel dio. çıldırcam.

nam-ı diğer dedi ki...

"olmuş."

*yine yorum yapamayacağın bi yorum daha. peşindeyim.*