A hole on the toilet wall: bi karşıdan karşıya geçme hikayesi

Sayfalar

oh my çok çılgın!

9 Mart 2009 Pazartesi

bi karşıdan karşıya geçme hikayesi

sabah elindeki ucu sarı otla başladı konuşmaya..
ot diyorum çünkü o zamanlar daha açmamıştı ama ilerleyen saatlerde bilmediğimiz bi sebepten kendi kendine açılıverdi.. bilemedik yoksa iyi bişeylerin habercisi miydi bu durum??
aslında böyle şeyler düşünmedik o an, ben şu an düşünüyorum bunu ama olabilir bebeyim neden olmasın..
her neyse D geldi (evet isim vermiyorum sorun oluyo sonra zaten tahmin edersin kim olduğunu çok bi seçenek yok..) "bana sabah çocuğun biri çiçek verdi.." dedi..
olay şöyle olmuş..
vatan caddesinde karşıdan karşıya geçicekken tek taraf diğerinden daha çabuk sönüyo malumunuz orta kısımda böyle bi kaç sabahtır aynı anda aynı istikamette yol aldıkları çocuk arkadaşımızın kolunu dürtmek suretiyle dikkatinin kendi üstüne yoğunlaşmasını sağlamış..
D'de kulaklığını çıkartıp "efendim?" demiş haliyle, saat filan sorucaktır düşüncesiyle..
çocuk çiçeği uzatmış tam cümle nasıldı hatırlamıyorum pek tabii ama "ben bunu sana vermek istedim.." demiş..
D'de kalmış tabi öyle bişey diyemeden..
"yani biraz daha romantik bişey vermek isterdim ama büyükşehir belediyesi daha güzel çiçekler ekmek yerine her yere ot böcek ektiği için anca bu olabildi" demiş hemen akabinde
ama D çiçeği alma yönünde hiç bi harekette bulunmayınca "almıycak mısın?" olmuş..
D'de "e aliyim.." filan diye almış çiçeği,
çocuk teşekkür etmiş,
D'de teşekkür etmiş sonra okullarına yol almışlar..
birilerine yolda tanımadıkları insanlardan çiçekler geliyo
biz de burda Daniel Carpenter mı Lord Robert Dudley mi tartışması yapıyoruz xD
eyallam xD

8 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

belirtiyim de karışıklık olmasın ben o d olmaktan çok uzağım :). ben anca daniel'in hayalleri kurar. kişisel edwardımı bekleriim. ah daniel(L) ah.

**bushu** dedi ki...

mehtap teyze alıyomuş daniel'i bize. daha doğrusu hepimize birer daniel alıyomuş..
biz de bugün didi'yle onu konuşuyoduk dedim bi tane olsa onu da paylaşırız biz nolucak kardeş kardeş.. hatta bi takım cümleler geçti ama malum insanların gözündeki imajım zaten iyice zedelenmiş bi ara iletirim onları bi şekilde artık :D
ayrıca bu nası bi hız çüş bebeyim yavaş ol anında yapıştırmışın yorumu xD

nam-ı diğer dedi ki...

"bi tur biniyim mi?"

dilsad dedi ki...

suan aklımdan bazı sahneler geçioda. (üç kapı, daniel düşünüo, gece, which one...) uww hiç hoş olmadı.

nam-ı diğer dedi ki...

crank u up to 45 diyorum, daha da bişey demiyorum.

**bushu** dedi ki...

bi de şey vardı ya "senin zaten sen eve gidince oynarsın" xD
hiç 45'e girme bence..
yo dilşut çok hoş oldu bence xD

nam-ı diğer dedi ki...

aa unutmuştum ben onu xD

**bushu** dedi ki...

hayırlı bi tarafı yok zaten hatırlamasan da olur xD