A hole on the toilet wall: peyn

Sayfalar

oh my çok çılgın!

17 Mart 2009 Salı

peyn

bugün resmen didi de ben de kendimizi sakatladık..
bakırköy'e gelirken otobüs şöförümüzün hayvan gibi bi viraj almasıyla didik bileğini burktu..
başta önemsiz diye düşündük ama sonradan çok acımaya başladı..
hemen ardından olmasa da bi süre sonra biz böyle kantinde oturmuş soru çözerkene bi ağrı saplanmaya başladı karınceğizime..
ama öyle böyle değil duramıyorum ölücem..
hatta yoksa ben de bi mary miyim filan bile dedim (bkz:. çarpılmanın çok yakınlarında dolanmak)
yukrı çıktık sonra elif hoca'nın yanına girdik..
sonra şekerli su iyi gelir dedi..
didik o bacağıyla gitti bana öğretmenler odasından ılık su getirdi..
sonra ona şeker kattık..
odada biraz daha iyi hale gelince kantine döndük..
sonra da eve dönmeye karar verdik..
ben de yavaş yavaş düzeldim..
hatta şu an gayet iyiyim..
tanrı elif hocayı kutsasın!!
acılarımı dindiren mucizevi iksirin sahibini xD
valla çok seviyorum ki ben elif hocayı xD
didi'yi de çok seviyorum hem xD

1 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

ay lav ye.
güldürmeyin.