A hole on the toilet wall: 4 nisan!!

Sayfalar

oh my çok çılgın!

4 Nisan 2009 Cumartesi

4 nisan!!

eveeeet şu an feysden gelmiş kutlama mesajlarına cevap atmakla birlikte belirtmem gereken bi şey var ki hayatımın en şenlikli doğum günü kutlamasıydı..
iki gündür harika geçiyo hayat xD
bi zamanlarki "everbody loves bushu" iddiamın gerçekliği kantılandı artık kimse aksini iddia edemez..
şöyle şimdi biz bu sabah taksim'e gidicektik didi'yle didi nedenini söylemedi..
iyi buluştuk gittik filan,
bi kitapçıya girdik,
üst kata çıktık,
biletix gişesini ve içindeki çok tatlı çocuğu görünce oh nooo.. dedim,
yapmış olamazlar..
ama yoo yapmışlar..
yani dünkü kutlama bile benim için fazla görkemliyken,
bugünkü şeyle birlikte artık ne diyceğimi bilemez oldum xD
evet bi grup hayvanatla aynı sınıfı paylaşıyorum..
ve evet kendileri sayesinde artık benim de bi depeche mode biletim var xD
bunun şaşkınlığını hala üstümden atabilmiş değilim evet,
ve gerçekten şu doğum günü işi için yaptıkları masrafları akıl almıyo,
hani artık sırtımda mı taşısam - gerçi sercan biraz zor olur xD
ellerimle mi beslesem naapsam bilmiyorum..
yerim yaa..
valla bak çok seviyolar bunlar beni xD
sonra dersaneye gittik ozan geldi,
o da bize hediye kitap bakmış ama seçememiş daha doğrusu neyi okuyup neyi okuyamadığımıza karar verememiş size yemek ısmarlıycam dedi,
dedik daha yeni yedik,
yarın o zaman, pekala.
bu arada sayın ozan eğer bu yazıyı görüyosanız yarın o fotoğrafı istiyorum,
yanakları devasa kulaklıklar altında ezilmiş bilmem-kaç-yıl öncesi ozan görmek istiyo bu gözler ona göre xD
sonra ecemcim kuzucumla en son 28 şubatta gerçekleştirilen görüşme tazelendi xD
böyle işte,
doğum günlerimi çok seviyorum,
tamam yani belki milyonlarca kişilik bi arkadaş çevrem yok ama sınırlı sayıda olanlar da beni cidden seviyolar yaaa xD
yerim xD

5 küçük şişe sallanıyor:

sltn dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun blogger kraliçesi!..=D

**bushu** dedi ki...

ahh teşekkür ediyorum okurların sultanı ne diyim xD

SercaN dedi ki...

evet büş seni seviyoruz ;P

mimi wonka dedi ki...

doğumgünün kutlu olsun =)

**bushu** dedi ki...

biliyorum ben de sizi seviyoruuuuum xD
mimi teşekkür ederiim xD