A hole on the toilet wall: baksırımın lastiği oyy oy

Sayfalar

oh my çok çılgın!

22 Mayıs 2009 Cuma

baksırımın lastiği oyy oy

şimdiye kadar çoktan ne kadar işlevsiz bi şey olduğu anlaşılıp üretimi durdurulmuş olması gereken ürünler sıralaması yapsam mesela bi gün, ilk sıra kesinlikle halk arasında kız boxerı olarak tabir edilen donumsu şeyin olurdu.. şayet kendisi iç çamaşırı kategorisinde ele alınamıycak kadar saçma.. böyle hafiften paçalı bi olay olduğu için ister istemez dar pantolon giyince toplanıyo, insan tuvalete girmekten soğuyo sırf onu düzeltme işi yüzünden.. peki bu kadarla bitiyo mu bitmiyo pek tabii.. efendim kendileri toplaşmak suretiyle insanın poposuna kaçıyo (hayır bunu yazarken zerre utanmıyorum çünkü herkesin poposuna don kaçar.. en karizmatik insanın poposuna da kaçıyo o don.. hayatın gerçeklerinden daha fazla kaçamassın kabul et artık bunu..) gördüğün gibi safi zarar safi ziyan.. bi an aniden karar verilse artık üretmiycez diye zannetmiyorum ki bi allahın kulu bu karara karşı çıksın, hayır durun ben boxerımı çok seviyorum desin..

6 küçük şişe sallanıyor:

patate dedi ki...

araya kacmasının nedeni donun tam ortasından bi çizgi gecmesi ama kızlar için üretildiğini düşünürsek aslında kızlar için hatta erkekler için bile üretilmemesi gerektiğini anlayabiliriz çünkü tam seyinizin ordan basınclı bi ip veya hut lastiğin geçmesi hiç hoş olmasa gerek ama ben yine de boxer seviorum sekitom hasta olduğun zaman donun üstüne giyince pedi baskılıyo kaymasını engellio -evet yazdım- :)

**bushu** dedi ki...

aa onu düşünmemiştim :D

nam-ı diğer dedi ki...

seviyorum siziiiii, şuursuz insan topluluğu xD

SercaN dedi ki...

pekaala. özel günlerimde bende boxer giyim madeem :D

**bushu** dedi ki...

biz de seni seviyoruz didiii xD
kız boxerı giy sercan ama tamam mı xD

BnYmN dedi ki...

=)