A hole on the toilet wall: sıkıntı bastı her bi yanımı

Sayfalar

oh my çok çılgın!

23 Mayıs 2009 Cumartesi

sıkıntı bastı her bi yanımı

didi köpeği muhtemelen şu an kardeşceğiziyle birlikte star trek izlediği için (ki kendisini acayip kıskanıyorum şu an) ve dilşut'ta annesiyle iki haftada bi yaptığı elbise/ayakkabı/zart zurt bakıcam adı altında sevgi yumarcığı olma beraber zaman geçiröe ritüelini gerçekleştirdiği için yalnız kaldım ve şu saatte eve gelmek durumuyla karşı karşıya kaldım.. gönül ister ben de buraya sevgilimi aldattım, geçen bi partiye gittim çok çılgındı, ya da ne biliyim böyle şeyler işte (gördüğün gibi o kadar uzağım ki bu tip olaylara hayal gücümü çalıştırıp uyduramıyorum bile bişeyler.. beynim süblimleşti resmen.. ama çember sorusu çözdüm bugün naber?) yazıyım, dakikada 350 hit alsın sayfam ama yok işte.. bu kadar evdeyim, annem tepemde hadi yemeğini ye masayı topliycam işim gücüm var benim diyo..

0 küçük şişe sallanıyor: