A hole on the toilet wall: eğitim neferi bıçaklayasım geldi

Sayfalar

oh my çok çılgın!

28 Mayıs 2009 Perşembe

eğitim neferi bıçaklayasım geldi

bugün kariyer günümüz vardı..
yine de bi tercih istesi oluşturmaktan çok uzağım tabii..
daha doğrusu ilk o en çok istediğimin yanına bi tane daha geldi denebilir ama ona girmek için de ilki kadar puan yapmam gerekiyo nerdeyse, hatta belki daha bile fazla..
herneyse asıl anlatıcağım şey bu değil,
kadir has'ın bölüm başkanını ve yanında getirdiği iki öğrencisini evire çevire dövme isteğim asıl konu..
kadın geldi,
bölüm puanlarını filan gösterdi burslusu şusu busu diye..
ondan sonra kimler bunları yapabiliceğini düşünüyo, kimler yapabilir bunları dedi,
bi grup elini kaldırdı, bi grup kaldırmadı ve hayır ben hangi gruptayım söylemicem,
ondan sonra kadın tamam o zaman ben onlara yönelmek istiyorum hemen çünkü bizim istediğimiz öğrenciler onlar, biz onları kapmak istiyoruz dedi..
elini kaldırmayan grup haklı olarak e gidelim biz o zaman diye düşündü, düşünmekle kalmadı dile getirdi hafiften biz de içimziden oha be kadına bak demekle yetindik..
işte anlatıyo şudur budur, biz zaten kadir has'a gitmek gibi bi isteğimiz olduğundan değil amerikan kültürü ve edebiyatı nası bi bölüm onu öğrenelim diye girmiştik,
bölümle ilgili hiç bişey anlatmadı nerdeyse..
kocacığı cliff'le kurmuşlar bölümü şudur budur,
yarı ingilizce yarı türkçe konuşuyo "bu bi excuse mu yani şimdi?" filan gibi cümleler,
hayır bi de boğaziçini karalıyo filan..
yanındaki kızlardan biri de aptal resmen şu cümleleri kurdu "moby dick belki biliyosunuzdur..", "arabian nights mmm.. binbir gece masalları", "kült.. biliyo musunuz kült kelimesini.."
evet resmen kıza kafa göz dalıcaktım şunların üstüne gerizekalı ne sanıyosa bizi ya da kendini ne sanıyosa..muhtemelen şu an evde "kült"ü cümle içinde kullandığı için seviniyodur.. aptal moby dick biliyo musun diyo, biliyorum tabi dallamaya bak ki zaten bilmesem de öğretmek sana düşmez.. allahın sümüklü öğrenci parçası geliyo bana hava yapıyo..
her neyse arada koç'a girdik ki o gerçekten güzeldi yani anlatan adam da çok tatlıydı okul da gerçekten çok güzel.. ama tam burslu 5 kişi alıyolarmış..
en son da istanbul üniversitesi vardı ki zaten oraya gitme konusunda oldukça isteksizdim bugünden sonra hiç istemiyorum resmen.. hiç yabancı hocaları yok, erasmusmuş, öğrenci değişimiymiş hak getire.. açıkçası diğerlerinin yanında çok ezik kaldı..

yarın ikinci gün var kii boğaziçinden geliyolar, istanbul'dan rafi bey gelicekmiş, yeditepe filan bişeyler özellerin dandiklerine girmem muhtemelen böyle şeyler.. bu arada dilşut'tan sonra bugün didi'nin de sınav yeri kağıdı gelmiş benimki hala gelmedi tırsıyorum açıkçası bi miktar..

0 küçük şişe sallanıyor: