A hole on the toilet wall: sakin

Sayfalar

oh my çok çılgın!

28 Mayıs 2009 Perşembe

sakin


didi albümü alınca yaşadığım coşkunun boşuna olmadığını biliyodum işte..
normal şartlarda böyle grupları filan hiç bilmem,
bilsem de sadece televizyonda görüp şarkıların nakarat kısımlarını ezberlerim filan en fazla bu kadar yani..
ama işte neden nası bilmiyorum bu insanlara karşı bi sempati pötürcüklendi bünyemde,
ay sakin yerim demeye başladım,
sonra didi bi gün ben sakin'in albümünü alıcam yaa dedi,
ardından günlerce hani sakin alıyodun alsana sakin, alsana ne zaman alıcaksın dedim ve aldı sonunda..
şu an da kendilerini dinliyorum (japonca gibi oldu: şu an da)
dünden beri baya bi oldu evet.. zaten albüm kısacık (40 dakikalık albüm mü olur bırak allasen hemencecik bitiyo)
kısa ama şarkılar güzel işte; zaten şarkılar güzel olduğu için sinir bozuyo kısa olması..
edepsiz komedya ve denek hayatım'ı saymıyorum onlar güzel zaten bunun aksini iddia etmiycem pek tabii, onların dışında laleler beyaz, ikarus başarsa, bu defa da en çok dikkatimi, ilgimi sevgimi toplayan şarkılar amaaa dönsün isimli "şey"i ayrı tutuyorum.. albümün ennnnn (çok n'li dikkat et buna bi şey anlatmaya çalışıyorum bunlarla, boşuna konmadı o n'ler oraya, klavye hatası filan diyip geçme) güzel parçası o.. ben en son edepsiz komedyanın klibini görmüştüm sonra klip çektiler mi çekmediler mi bilmiyorum ama eğer çekmedilerse ve bu albüme başka klip çekerlerse bence o dönsün olucak ahan da yazdım buraya.. ya da öyle bi planları yoksa bile yapsınlar böyle planlar lütfen..
sakin efendim, dinleyin dinletin..

0 küçük şişe sallanıyor: