A hole on the toilet wall: amelie

Sayfalar

oh my çok çılgın!

19 Haziran 2009 Cuma

amelie


pek çok insana garip gelicek bi durum evet ama ben amelie'yi daha yeni izledim..
resmen bi kaç dakika önce bitti kendisi ve yüzümde böyle saftirik bi ifade bıraktı..
açıkçası yıllar yılı -kendisini televizyonda bulup bi kaç dakika izleyip ortasından film mi izlenir baah demek suretiyle kapattığımdan beri- saftirik bi kızın saftirik hayatı işte yahu, herkes mutlu, herkes mesut, çiçekler var, kızın aptal aptal sırıttığı plastik bi dünya işte şeklinde bi düşünceye kapılmıştım ki oha cidden bi filmle ilgili bu kadar yanlış bi fikir edinilebilir heralde..
şimdi amelie'yle baş başa geçirdiğimiz 116 dakikanın sonunda vardığım sonuç şu kiii helal olsun koçuma.. küçüklük yıllarımda kendi kendime sorduğum (bundan 8 yıl önce 10 yaşındaydım çünkü ben) kim bu kıız, niye her yerde resmi var? sorularının hepsi helal olsun.. kapağındaki gerzek ifadeye bile laf söylemicem artık valla.. çok tatlı yahu, resmen harikulade daha ne diyim.. kendisiyle birlikte resmen 3 tane fransız filmi sevmiş oldum.. nerdeyse fransız filmi izlemem ben iğrenç oluyo onlar şeklindeki önyargımı kırıcam o derece..


ayrıcaaa angel-a'daki adamı görünce de baya bi sevindim açıkçası.. çok tatlı o adam ya..


bu ne be film anlatır gibi yapmış hiç bi şey anlatmamış diyck olursan diye söylüyorum, benden başka kaç kişi kalmıştır ki zaten izlemeyen gerek yok bence anlatmaya filan..

6 küçük şişe sallanıyor:

flying lady dedi ki...

Ben varım ki.Ühü, utanıyorum şuan kendimden.:D

Adsız dedi ki...

bu kadar ayıla bayıla anlatınca izleyesim geldi ama nasıl bi önyargıysa bendeki yıkıp bi türlü izleyemiyorum gerçi bu önyargıda fransızların binbir emekle çektiği tiksinç ötesi filmlerin payı büyük o da ayrı bi olay tabi

sltn dedi ki...

ben de daha izlemedim :utansammıbilemedimki: okuduğumda her kaağını gördüğümde "aman tanrım ne salak bişey bu sen şimdi napmaya çalışıyosun ki" dediğim kıza bi sempati beslemeye başladım xD izleyesim geldi bi bakalım bakalım xD

mitsubüşü dedi ki...

flying lady ve sltn sözüm size şimdi siz ve ben ve izlememiş olan diğer insanların bi kısmı yaş olayından kurtarıyoruz ki kendisi vizyona girdiğinde ben 10 yaşındaydım sizi bilmiyorum.. utanmak yok, küçüktüm ben o vizyona girdiğinde diyceksin :D ama valla bak izleyin cidden çok tatlı..

pek muhterem adsız fransız filmi ben de sevmem, hatta kimse sevmiyo galiba biliyo musum onları :D ama yok cidden bu güzel gerçi zevk meselesi nası filmleri sevdiğinle ilgili bi şey sonuçta..

Adsız dedi ki...

haha bende izlemedim ve nedense izlemediğim için bi mutluyumm =) rahatımm =)

Adsız dedi ki...

bşü son adsız benim =) 'seren'