A hole on the toilet wall: düşman

Sayfalar

oh my çok çılgın!

19 Haziran 2009 Cuma

düşman

otobüsüm hemen gelmezse geç kalmam işten bile değildi ve otobüsümün de hemen gelmek gibi bi niyeti yok gibiydi.. bekledim, bekledim, bekledim.. sağa baktım, sola baktım, dükkanlara baktım, içindeki insanlara baktım.. en ince ayrıntısına kadar her yere, her şeye baktım. ve o an göz göze geldik.. diğerlerinin arasına saklanmış, takındığı masum ifadeyle kim bilir kaç kişiyi kandırmıştı.. beni de kandırabileceğini sanmıştı kim bilir.. ama başaramadı pek tabii, gizli planını anlamıştım.. meydan okurcasına diktim gözlerimi, başaramıycaksınız.. mesajımı net olarak alsın istedim, başaramıycaksınız.. o sırada el ele tutuşmuş bi çiftle bi adam belirdi arkasında.. bulunduğu yerden kaldırdılar, sinsi sinsi gülümsedi, sert bi bakış fırlattım, sigara içseydim muhtemelen son bi fırt çeker, ellerimi kaygıdan kırışmış alnımın üstündeki gür ve sağlıklı saç grubu içine daldırıp derin bi of çekerdim, yapmadım. sadece düşündüm, benden başka kimse farkında değildi.. onlar için sıradan bi elektrikli süpürgeydi ama ben gerçeği biliyodum.. belki de yeni sarah connor ben olurdum kim bilir.. sonra otobüsüm geldi, bindim, dersaneye gittim.. geç kalmıştım.




0 küçük şişe sallanıyor: