A hole on the toilet wall: bi insan tuvalete gitmeden ne kadar dayanır?

Sayfalar

oh my çok çılgın!

7 Haziran 2009 Pazar

bi insan tuvalete gitmeden ne kadar dayanır?


sen sen ol toka niyetine taktığın kalemi kafanda unutup uyuma.. resmen sol kaburgalarımdan ikisinin arası bi kalem sokumluk kadar genişledi..

bi de bu anne katilleri filan var ya. sabah saatlerinde, bi anlığına da olsa onları anlayabiliyorum valla bak.. ama yargılamadan önce dinle bi.. senin de annen her sabah sabahın kör vaktine saat kurup, üstüne onu duymayıp minimum 3'er kere 1 dakika boyunca evi inletse, bence sen de hissedersin şu hissettiklerimi..

bi de bu ev ahalisi benden kurtulmaya çalışıyo galiba.. gelip gelip ben uyurken kapımı kapatıyolar, oda zaten minicik.. kan revan içinde kalkıyorum her sabah, sürüne sürüne mutfak yolunu zor bulup, uyanık insan varsa nolur su diye yalvarıyorum.. sevmiyolar mı beni acaba ya xD

neyse gıda alışı yapmam lazım benim.. hadi kal sağlıcakla xD

0 küçük şişe sallanıyor: