A hole on the toilet wall: bibikbükbübü

Sayfalar

oh my çok çılgın!

30 Haziran 2009 Salı

bibikbükbübü

bu arada ben dün rakınkok iznini kopardım yazmayı unutmuşum.. ulaşım şeysinde dolanırken aklıma geldi de şu an başka şeylere takıldı omuzlarımın yukarsında kalan bölgem.. şimdi biz iki gün günübirlik gidicez, kamp filan değil yani amaaa hal böyle olunca kendisini taaa ebesinin uyku tulumuna taşıdıkları için (daha önce de söylemiştim yine söylicem.. asya tarafında festival mi yapılır allasen? orası istanbul bile sayılmaz..) koskocaman bi yol sorunumuz var.. babamlara yok yol sorun değil otobüsler servis filan kalkıyo dedim pek tabii de saat 9'dan sonra özel servisler var imiş, belediye otobüsü diilmiş onlar, taaa nerelerden taa buralara kaç para istiycekler gerçekten merak ediyorum.. bi de şehir içinde belirlenen özel noktalar demişler amma velakin hangi noktalar olduğunu söylememişler.. kendilerine saygılarımı iletiyorum, bilen eden varsa da bi zahmet..

0 küçük şişe sallanıyor: